MICRO:BIT
Let's code - Micro:bit: http://microbit.org/
Nastavna jedinica: UPORABA FOR PETLJE
IDEJA
Objašnjenje jednadžbe za ispis parnih br.
n |
2 |
4 |
6 |
8 |
10 |
i |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
i = 0 |
n = 2 + (2*0) |
n = 2 + 0 |
n = 2 |
i = 1 |
n = 2 + (2*1) |
n = 2 + 2 |
n = 4 |
i = 2 |
n = 2 + (2*2) |
n = 2 + 4 |
n = 6 |
i = 3 |
n = 2 + (2*3) |
n = 2 + 6 |
n = 8 |
i = 4 |
n = 2 + (2*4) |
n = 2 + 8 |
n = 10 |
KOD ZADATKA ZA MICROBIT - PARNI BROJEVI OD 1 DO 10
TIPKA B - NEPARNI OD 1 DO 10
n |
1 |
3 |
5 |
7 |
9 |
i |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
i = 0 |
n = (2*0) + 1 |
n = 0 + 1 |
n = 1 |
i = 1 |
n = (2*1) + 1 |
n = 2 + 1 |
n = 3 |
i = 2 |
n = (2*2) + 1 |
n = 4 + 1 |
n = 5 |
i = 3 |
n = (2*3) + 1 |
n = 6 + 1 |
n = 7 |
i = 4 |
n = (2*4) + 1 |
n = 8 + 1 |
n = 9 |
KOD ZADATKA ZA MICROBIT - NEPARNI BROJEVI OD 1 DO 10
TIPKA A+B - VIŠEKRATNICI BROJA 3 OD 1 DO 20
n |
3 |
6 |
9 |
12 |
15 |
18 |
i |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
i = 0 |
n = 3+(3*0) |
n = 3 + 0 |
n = 3 |
i = 1 |
n = 3+(3*1) |
n = 3 + 3 |
n = 6 |
i = 2 |
n = 3+(3*2) |
n = 3 + 6 |
n = 9 |
i = 3 |
n = 3+(3*3) |
n = 3 + 9 |
n = 12 |
i = 4 |
n = 3+(3*4) |
n = 3 + 12 |
n = 15 |
i = 5 |
n = 3+(3*5) |
n = 3 + 15 |
n = 18 |
KOD ZADATKA ZA MICROBIT - VIŠEKRATNICI BROJA 3
PROTRESTI (ON SHAKE) – VIŠEKRATNICI BROJA 3 OD 1 DO 20
n |
20 |
15 |
10 |
5 |
i |
0 |
1 |
2 |
3 |
i = 0 |
n = 20-(5*0) |
n = 20 - 0 |
n = 20 |
i = 1 |
n = 20-(5*1) |
n = 20 - 5 |
n = 15 |
i = 2 |
n = 20-(5*2) |
n = 20 - 10 |
n = 10 |
i = 3 |
n = 20+(5*3) |
n = 20 - 15 |
n = 5 |
KOD ZADATKA ZA MICROBIT - VIŠEKRATNICI BROJA 5
Nastavna jedinica: MJERENJE TEMPERATURE ZRAKA pomoću micro:bit-a
IDEJA
OBJAŠNJENJE ZADATKA
Zadatak je osmišljen na sljedeći način.
Pritiskom na tipku A na ekranu micro:bit-a prikazati će se temperatura tako što će se najprije prikazati broj, odnosno veličina temperature u stupnjevima celzijusa, a nakon toga ovisno o toj veličini temperature ispisati će se TOPLO ili HLADNO.
Dogovorom, za temperaturu manju od 21 stupanj ispisati će se "Hladno", a za temperaturu veću od 21 stupanj ispisati će se "Toplo".
Prvo što trebamo napraviti je očitati vrijednost temperature s micro:bita i spremiti je u neku varijablu tako da njome možemo kasnije operirati.
Varijablu smo nazvali "C".
Nakon toga pomoću logičkog uvjeta IF-THEN-ELSE provjeravamo sljedeće:
AKO JE (IF) zadani uvjet ispunjen, odnosno vrijednost u varijabli C (temperatura) manja je od 21, tada (then) prikaži tu vrijednost (temperaturu) na ekranu te nakon toga ispiši riječ "Hladno"
INAČE (ELSE) znači da zadani logički uvjet nije ispunjen, odnosno temperatura nije manja od 21 nego je veća od 21 stupanj pa stoga ispiši tu temperaturu i riječ "Toplo".
Nastavna cjelina: WORD
Matična škola i PŠ Košute
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
VELIKI ODMOR 10:25-10:40
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
PŠ Grab
1. 7:45-8:30
2. 8:35-9:20
3. 9:25-10:10
VELIKI ODMOR 10:10-10:25
4. 10:30-11:15
5. 11:20-12:05
6. 12:10-12:55
Svjetski dan osoba s Down sindromom
Prošli tjedan, 21.3., učenici, učiteljica i asistentice posebnog razrednog odjela naše škole obilježili su Svjetski dan osoba s Down sindromom. Obukli smo rasparene, raznobojne čarape i fotografirali se. Učenici su sudjelovali u izradi slikovne čestitke za Ritu, djevojčicu s Down sindromom. Ujedno smo joj snimili i glazbenu čestitku uz pratnju udaraljki koje smo nedavno kupili, a možete je pogledati OVDJE . Nadamo se da smo Riti uljepšali proslavu tog dana. Svatko od nas je različit, ali svi imamo svoje potrebe. Poštujemo i prihvatimo različitosti! Učenici PRO, učiteljica i asistentice
01.03.2024. 21:38
Večer poezije u OŠ Trilj
Jučer smo u (do zadnjeg mjesta popunjenoj) školskoj knjižnici održali Večer poezije OŠ Trilj. Bila je to večer za pamćenje koja će nam, nadamo se, postati tradicija.
19.02.2024. 13:17
PLANINARSKI IZLET UČENIKA OŠ TRILJ, NA ZIR
Članovi izvanškolske skupine Mladi planinari PD Jelinak Trilj i članovi izvannastavne skupine Mladi planinari OŠ Trilj, 17. 2. 2024. su zajedno sa svojim voditeljima i članovima Planinarskoga društva udružili snage i svladali uspon na Zir.